2014 LEGO Holiday Set Free Promo

Startat av JohanW, 11 September 2014 kl. 11:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Dark_Link

Funkade felfritt för mig, du har inte glömt att fylla i mobilnummer om du kryssat i sms-meddelanden? :)

carlmagnuso

Nix  >:(

Jag har haft samma problem innan, då satt jag tom på en annan dator. Jävla skitwebshop!

Peter S

Funkade för mig också. Finns det ingen highlight på det som saknas? Jag tycker det funkat bra varje gång.

carlmagnuso

Nej, det gör inte det, så jag vet inte vad de menar.

Jag har fyllt i alla fält som är märkta med en asterisk, men ordern går ändå inte igenom.  >:(

TheKMF

JohanW

Citat från: carlmagnuso skrivet 15 Oktober 2014 kl. 08:04
Nu finns de i butiken, men när jag försöker beställa får jag felmeddelandet "Some information was missing or incorrect. Please correct before continuing."

Jag har försökt flera gånger, både från IE och Chrome, men samma felmeddelande hela tiden. Jävla irriterande... :(

Hade samma problem. Försökte typ 5ggr. Fixade sig när jag gick in och ändrade mitt vanliga telefonnummer i min profil och valde update. Så äntligen är nya Winter setet på väg  :D Plockade lite extra så det blev jämna VIP Points att utnyttja till nästa order på Brick Friday.

Gideon

Är det bara för mig som shop.lego.com fungerar riktigt dåligt?
Funderar på om det kan vara överbelastning eller bara min anslutning som är skräp...

carlmagnuso

Dafuck!

Nu funkar inte hemsidan alls.

"Service Unavailable"

Om jag inte får tag på promo-setet på grund av den här skiten blir jag inte glad.

Jävla skitlego!!!  >:( >:( >:(

Peter S

Det var kanske flera som ville beställa på första dagen för släppet...

Joge

Memmla

Jag kommer inte ens in i shoppen just nu :-\ Misstänker att det är en kombination av överbelastning och seg uppkoppling :P
Får väl tålmodigt (ehum..) vänta lite till då..

TheKMF

Så, vad är nästa bonusset? Vet nån det?
Hoppas det inte är ännu en cool del till Tomteverkstaden för min budget är något ansträngd.

Peter S

Kunde inte ens logga in nyss, så någon slags överbelastning är det nog...

Peter S

Citat från: TheKMF skrivet 15 Oktober 2014 kl. 12:54
Hoppas det inte är ännu en cool del till Tomteverkstaden för min budget är något ansträngd.
Det har stått något om en Winter Skating Scene, men inga bilder finns.

TheKMF

Citat från: Peter S skrivet 15 Oktober 2014 kl. 12:57
Citat från: TheKMF skrivet 15 Oktober 2014 kl. 12:54
Det har stått något om en Winter Skating Scene, men inga bilder finns.

Puh.. det kan jag klara mig utan