2014 LEGO Holiday Set Free Promo

Startat av JohanW, 11 September 2014 kl. 11:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Risgrynsgrot

Ganska säker på att de kommer att vara i samband med Black Friday-rushen i slutet av November. Typ de sista dagarna, var väl så förra året?

knalltoss

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 11 November 2014 kl. 17:23
Ganska säker på att de kommer att vara i samband med Black Friday-rushen i slutet av November. Typ de sista dagarna, var väl så förra året?
Citat från: ByggareDan skrivet 11 November 2014 kl. 17:08
Citat från: knalltoss skrivet 11 November 2014 kl. 16:06
Citat från: JohanW skrivet 20 Oktober 2014 kl. 13:22
Då var det andra promo setet avslöjat. 40107 Ice Skating.

Någon som vet när det är dags för denna promo? Och till vilka köpkriterier?

Köpkriterierna för på köpet jippon brukar vara fraktfritpris dvs 600 kr (för närvarande).

/ByggareDan

Okej!
Tack!
/Rikard

JohanW

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 11 November 2014 kl. 17:23

Får se om det blir samma datum i Sverige men brukar vara så.

Another promotion is the second FREE exclusive Holiday Set with purchases of of $99 or more. We already know that it will be a skating scene but there's still no images of it yet. This offer will only be valid from November 28 – December 1 which is during "Brick Friday", LEGO's version of Black Friday weekend - See more at: http://www.thebrickfan.com/lego-november-2014-store-calendar-promos-and-events/#sthash.vY7XtR34.dpuf

Ozp

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

JohanW

Frågan är om vi får Brick Friday eller det är idag (22/11) som gäller istället? Vågar man chansa?

Today Only! Just for LEGO® VIPs 
Exclusive Set + 5% off your purchase!
Free exclusive Winter Skating Scene*
5% Discount on your total order* (1200 sek)

Risgrynsgrot

Verkar som att VIP får förtur. Förövrigt är ju 5 % off väldigt snålt.  >:(

JohanW

Våga inte chansa så tog en Ghostbusters™ Ecto-1 V29 som jag tittat på länge och fyllde upp med lite 98283 från pick-a-brick så jag passerade 600:- och fick en Winter Skating Scene. Hade dessutom 400 VIP poäng så kändes helt OK även utan 5% rabatt.

Gideon

Hann inte få ihop någon order innan midnatt, verkar som om bonussettet inte längre ingår?
Var det sista chansen?  ???

Ozp

Nej, det ska följa med nästa helg också när det är brick friday
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Gideon

Nu får man det med ordrar på över 600 kr igen, tror att erbjudandet varar fram till måndag.

För säkerhets skull drog jag redan iväg en beställning på lite bra att ha-lösbitar och några CMF serie 12 så jag landade på 601 kr. Lite dyrare bitar än på BL tror jag, men fraktfritt och man får ju :)
Funderade lite fram och tillbaka om jag borde köpt en Exo Suit till men det får bli en annan gång om den fortfarande säljs då.

Ozp

Och nu har deras sida kraschat igen

JohanW

Så ingen skillnad mot den 22:e vad jag kan se. Mer än att jag redan idag kan hämta min beställning på posten  :D