Här ryker ca 5000 kr i värde!

Startat av EpsilonEta, 17 April 2014 kl. 17:55

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Kul att följa detta "förstörande", vilken fantastisk insida!

EpsilonEta

Citat från: Anders67 skrivet 03 Maj 2014 kl. 12:41
Kul att följa detta "förstörande", vilken fantastisk insida!
Tack.
Jag hittade bilden för flera år sedan (innan jag gick med på forumet).
Den skulle ju platsa i "hittat på internet" men jag vet inte var originalet finns (kanske inte skulle vara så svårt att hitta igen)
Min karaktär i Bortom Sol är: <a href="http://www.swebrick.se/wiki/index.php?title=Louise_Tellarian_%28Bortom_Sol%29">Liiz </a>

Spejjarn

Fortfarande lite ny i AFOL-världen: Vad är grejen med att köpa men inte öppna kartongen? Någon nämnde spekulation.

malmen

Citat från: Spejjarn skrivet 04 Maj 2014 kl. 15:48
Fortfarande lite ny i AFOL-världen: Vad är grejen med att köpa men inte öppna kartongen? Någon nämnde spekulation.
Vissa gillar att bygga, andra att samla. :)

mechamike

När det gäller att bygga samma sak flera gånger så kör vi nog lite olika stil.. jag  ogillar att bygga samma sak från grunden. Därför byggde jag alla mina landställ parallellt så alla vart färdiga samtidigt.
Brukar göra samma sak när jag inser att jag ska bygga en höger och vänsterida att jag bygger dessa parallellt, en bit i taget växelvis..

För övrigt funderade jag på om jag skulle posta en tråd igår med titlen: Här ryker ca 10 000kr i värde.. ;D
För det var ungefär vad värdet*  var (*snittvärdet  på  Bricklink inte inköpspris) för de kartonger jag bröt upp och hällde i min sorteringshög igår.  ;D Var tvungen att göra plats och öppna dom innan de stigit ännu mer i pris.  Lego ska som sagt byggas med..