Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

10244 - Fairground Mixer

Startat av o0ger, 26 April 2014 kl. 13:12

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Fick nyss ett mail från LEGOs youtube-kanal med denna film:

Den är superfin tycker jag. Jamie levererar igen!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

J. Israelsson

Det känns som om LEGO går från klarhet till klarhet med sin modelldesign. Helt ovetenskapligt så upplever jag det som om det kommer allt fler modeller per år som jag gärna skulle vilja ha.

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Magnus den store

Inte min kopp te men jag gillar hur genomtänkt setet är. Extra plus för en ny tile (ny färg) och ett nytt huvud.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Eigenbrötler

hmmm nu måste man ju fundera på om den passar in med winter village eller inte  ::)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Superkalle

Nice. Men lastbilen kunde behövt en del mer detaljarbete. Känns inte riktigt i klass med det övriga.

Brickchaser

Citat från: Magnus den store skrivet 26 April 2014 kl. 13:39
Inte min kopp te men jag gillar hur genomtänkt setet är. Extra plus för en ny tile (ny färg) och ett nytt huvud.
+1

janimakaj

Ser kul o lekvänligt ut :) ser ut som nått man verkligen kan spinna vidare på o bygga en massa roliga modeller av olika attraktioner.  :)

Håller med om att lastbilen inte håller samma fina klass som rästen...
Unless you try, you will not know if it works! ;)

shutter

Högt lekvärde men också hög realism. Köp? Tveksamt.

LoddeZ

Helt klart ett unikt set!

Kan denna utannonsering betyda att de andra kommande set:en är på tur? Tänkte främst på Mini Coopern

dalle

:::::::

Skitcoolt för både mig och grabben. Man blir ju sugen på att denna som grund och bygga egna åk för att bygga större park.

prah

Påminner mig om det där spelet som släpptes tidigt 2000-tal, Legoland, där man byggde sin egna Legoland-park.
Prah

BeardedNerd

Vilket får mig att undra: har någon någonsin byggt en modell av Billund-Legoland i minifigskala?

Anna

Gillar stark, blir nog ett köp om den inte är för dyr. Gillar också de här filmsnuttarna från Lego, känns som de är gjorde för AFOL-marknaden.

Illuwatar

Såg riktigt skoj ut. Kreativt och med en hel del funktion inbyggt. Och många figurer också - en som inte ser ut att må så bra efter åkat...  :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se