Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Toystory på S@H

Startat av Nextuz, 29 December 2009 kl. 23:12

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd

Nu blir Lilleman glad, men kanske inte pappa. Något dyrare än vad jag trott och Legos frakt på det.
Något för en sambeställning.

Woodys roundup 700:- i Sverige och 370:- i USA. Även när man lägger på moms så skiljer det mycket.

Igelpiga

Vill ha! :o Shit om jag ska beställa måste jag ha minst två ex av varje ju.. En för lek och en för hyllan.. Måste åtminstone ha 2x7593 och 3x7590..
Igelpiga

Nextuz

Citat från: Igelpiga skrivet 30 December 2009 kl. 16:02
Vill ha! :o Shit om jag ska beställa måste jag ha minst två ex av varje ju.. En för lek och en för hyllan.. Måste åtminstone ha 2x7593 och 3x7590..

hehe... Proooblem :P   ska jag radera denna tråd. o så glömmer du allt nu? :P haha

jag ska lätt ha de gröna soldaterna... de är ju bara för söta =)

Mirandir

Nu har även kategorn dykt upp under "themes" dessutom har Atlantis och Ben 10 dykt upp. Självklart kommer allt detta precis efter det att man lagt en S@H order.  Typiskt! >:(
Legobloggen: http://legobloggen.com

Igelpiga

Citat från: Nextuz skrivet 30 December 2009 kl. 20:03

hehe... Proooblem :P   ska jag radera denna tråd. o så glömmer du allt nu? :P haha

Ja det är nog bäst (billigast) att radera och glömma! Kan se löpsedeln framör mig; "25årig fyrbarnsmor rånade banken för att köpa lekaker åt sina barn.."
Det värsta är nog att jag inte ens skulle få äran för det själv för vem skulle skriva "besatt människa rånde banken och köpte Lego för allt. Hon greps idag på postkontoret när hon skulle hämta leveransen.. (Postbiträdet skulle stå citerad) "jag blev misstänksam och ringde polisen när hon sa att hon skulle ha leksakerna själv.. Hon var smått galen och skrek "MITT GULD, ALLT ÄR BARA MITT"....
Hmm ber om ursäkt, lider av syndromet livlig fantasi.. Radera och glömma var det..
Igelpiga

martin_p

Citat från: Igelpiga skrivet 31 December 2009 kl. 11:48
Citat från: Nextuz skrivet 30 December 2009 kl. 20:03

Ja det är nog bäst (billigast) att radera och glömma! Kan se löpsedeln framör mig; "25årig fyrbarnsmor rånade banken för att köpa lekaker åt sina barn.."
Det värsta är nog att jag inte ens skulle få äran för det själv för vem skulle skriva "besatt människa rånde banken och köpte Lego för allt. Hon greps idag på postkontoret när hon skulle hämta leveransen.. (Postbiträdet skulle stå citerad) "jag blev misstänksam och ringde polisen när hon sa att hon skulle ha leksakerna själv.. Hon var smått galen och skrek "MITT GULD, ALLT ÄR BARA MITT"....
Hmm ber om ursäkt, lider av syndromet livlig fantasi.. Radera och glömma var det..

Haha.. underbart inlägg.

Nextuz

haha... igelpiga... Du har grym fantasi... Hehe

Stigge72

Citat från: Igelpiga skrivet 31 December 2009 kl. 11:48
Kan se löpsedeln framör mig; "25årig fyrbarnsmor rånade banken för att köpa lekaker åt sina barn.." ...

Vem har sagt något som sina barn? ;)

Tobbe Arnesson

Verkar som Army Men on Patrol 7595 redan sålt slut! :D
Blogg: Robotkampen

AntonYmer

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 04 Januari 2010 kl. 13:40

Tror fan det. Man vill ju ha en hink full, precis som i filmen. 5 set minimum, helst 10.

Nextuz

Citat från: AntonYmer skrivet 04 Januari 2010 kl. 14:51
Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 04 Januari 2010 kl. 13:40

Tror fan det. Man vill ju ha en hink full, precis som i filmen. 5 set minimum, helst 10.

HAHA...

en hink med enfärgat lego :P

Fredrik

7595 kommer att säljas på toys r us från den 19 febuari