Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lone ranger

Startat av mordatre, 09 December 2012 kl. 11:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Megabluck

Citat från: Johan J skrivet 21 December 2012 kl. 23:21Ser ju roliga ut, och hoppas att filmen är vettig så kidsen ser den och vill köpa LEGOt till den. Även om den förmodligen har lite för hög åldersgräns.

Jag är säker på att filmen får en 11-årsgräns likt 'Pirates Of The Caribbean' serien och 'Prince Of Persia' som båda har ett antal set.

:::::::

Undrar om Lone Ranger temat kommer till sverige. Fanns inte med i handlakatalogen.
Blir kanske som med vissa Super heroes set som inte fanns i butik men till slut dök upp på S@H.

Mirandir

Lone Ranger kommer till sverige till sommaren. De finns i katalogen med det är inga bilder på setten.
Legobloggen: http://legobloggen.com

:::::::

Skrytsson

Det här ser ut att bli det bästa temat 2013. Jag kommer nog köpa alla set  :)

Megabluck

Det är ganska kul att reaktionerna på det tema som var mycket hypat (Castle 2013) och det som inte alls verkade vara så intressant (Lone Ranger) blev spegelvända när bilderna läckte ut.

Gray

Det kommer att komma två Lone Ranger polybags och med tanke på att det är Disney så bör väl chanserna vara rätt goda att minst en av dom dyker upp i en Kalle Anka-tidning runt filmens Sverigepremiär.

mordatre

Tyvärr känns ju de figurerna som de minst åtråvärda då de inte innehåller så många användbara bitar, dessutom är de figurerna med i nästan varje set med Lone Ranger temat.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

shiftaltcmd

Lord of the rings polybagsen har ju inte direkt dykt upp i Kalle
Men drömma kan man

dalle

LotR är inte Disney. Lone Ranger är en Disneyfilm. Ökar chansen att de dyker upp i Kalle.
Bättre en legogubbe med KA än dåliga plastleksaker.

Megabluck

Jag fick en liten fundering: hur kan det komma sig att Lone Ranger temat finns med i den tyska Legokatalogen men inte i den svenska? Jag förväntade nästan att se en sida med temat i katalogen men icke.

Skafte

Citat från: Doc skrivet 21 Januari 2013 kl. 11:16
Jag fick en liten fundering: hur kan det komma sig att Lone Ranger temat finns med i den tyska Legokatalogen men inte i den svenska? Jag förväntade nästan att se en sida med temat i katalogen men icke.

Troligen för att det är senare releasedatum i Sverige. De ville väl lägga mesta krutet på Chima i den här katalogen så kommer LR till sommaren.

J. Israelsson

Hänger nog ihop med när filmen går upp på bio tror jag.

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Mirandir

Den senaste katalogen visar bara nyheter t.o.m. maj. Och inte ens alla majnyheter visas. Lone Ranger släpps i juni.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Svartkrut

OMG!!! Det här gillar jag på tok för mycket. Det kommer bli dyrt... ;D