Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lone ranger

Startat av mordatre, 09 December 2012 kl. 11:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Etzel

Citat från: Gray skrivet 17 December 2012 kl. 23:16
Brickset har bilder på alla setten! Ser mycket bättre ut än jag förväntat mig!

Länk
Fantastiska set! :D

dalle

Riktigt bra set. Yehaa. :)
Hästar i flera färger.

mordatre

Jag tycker seten ser väldesignade ut och innehåller massa bra bitar även för dem som ska bygga annat än Western. Nu är det bara på att hoppas att det floppar så seten tokreas.  :)   Ser att Tonto och Lone Ranger kommer finnas i överflöd då de ingår i nästan varje set och inte verkar ha så många olika versioner.   
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

styrbjörn

Roger Brickjet

JA! Ytterliggare en gruva! Ser ut som LURP/BURP i dark tan! Nu vill vi bara ha en gruva i SW och friends också ;)

Legebarn

Oj... Detta blev jag riktigt sugen på. Det blir svårt att motivera att köpa till barnen då de inte vet vad western är. Får nog önska mig till egna födelsedagen.

Teabox

Trevligt med silver tackor.

Är jag överdrivet optimistisk igen eller är gräs-biten i gruvan samma mörk-gröna som allt annat? Hade varit coolt att få den i ny färg :)

Megabluck

Seten ser mycket bra bättre & häftigare ut än vad jag trodde; både snygga minifigs och fina byggen.

Record

Mycket terevliga set, tåget är bäst, även gruvan är bra, och banken, sen är kaveleristerna riktigt bra, ny torso, hoppas det inte står nått tjafs på bältet typ, hästarna är bra ochså, + mycket bra bitar, gubbar.
Tycker överlag att dom har fått till ett riktigt bra tema, med en bra linje genom alla set, stort lekvärde känns det som.
Friskt satsat, hälften vunnet..

mechamike

Jag hoppades få se brunt gräs, dk tan eller tan gräs.(blomsterstjälk). Men dk green vore en hit det med...
Kul med mer flesh.. Och silvertackor tackar man ju för :-)  burps i bra färg. Som sagt, lika bra partspack som Prince of Persia.. Prisade vare Disney och låt oss hoppas på bra priser... Fast den biten kanske löser sig snart för Swebrickmedlemmar.... ::)

Odidoma

Citat från: mechamike skrivet 18 December 2012 kl. 19:24
Jag hoppades få se brunt gräs, dk tan eller tan gräs.(blomsterstjälk). Men dk green vore en hit det med...
Kul med mer flesh.. Och silvertackor tackar man ju för :-)  burps i bra färg. Som sagt, lika bra partspack som Prince of Persia.. Prisade vare Disney och låt oss hoppas på bra priser... Fast den biten kanske löser sig snart för Swebrickmedlemmar.... ::)
berätta mer...

Ferdik

hunterpet100

Är väldigt peppad inför det kommande tåg settet som ska komma till lone ranger! :D

Mikael Sol

Filmen verkar sjukt dålig, men alla seten är ju samtliga måsten. Särskilt tåget.

Johan J

Ser ju roliga ut, och hoppas att filmen är vettig så kidsen ser den och vill köpa LEGOt till den. Även om den förmodligen har lite för hög åldersgräns.

Här hade ju CUSOOs Westernstad passat bra in. Både yngre som vill ha coolare byggnader än LR enkla, och AFOLs som vill ha bara modulhus. Men, men.
LEGO är skoj.