Star Wars 2012 2:a halvårets set i Bilder

Startat av micke, 26 April 2012 kl. 22:37

Föregående ämne - Nästa ämne

micke

Här återfinner ni lite bilder på dem nya SW seten som kommer. Bilder utan WaterMarks

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skafte

Bara 2 av 8 (9 om man räknar med Palpatines Arrest som inte finns med) från OT. Men det kom ju en del i januari. Lite tråkigt att det är så mycket man inte har en aning om vad det är...

mechamike

Se det positivt..Det blir ett billigt 2:a halvår.. (och det blir pengar över till UCS B-wing)

Skafte

Du glömmer min kompletta SW-figursamling. Jag "måste" ju köpa alltihop... Att bara Bricklinka gubbarna kostar typ 75% av Hiko-priserna på seten, och det är ju trots allt rätt mycket användbara bitar i de där skeppen!

styrbjörn

Teabox

Skafte

Swebrick - platsen för alla med specialfetischer när det gäller LEGO. Alla är lika välkomna!

styrbjörn

Illuwatar

För många skepp som jag inte har koll på för att jag ska bli riktigt inspirerad. Jabbas palats kan dock vara något, framförallt för figurernas skull. Är mer intresserad av UCS B-Wing än detta...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Mirandir

Jag tycker att det är intressant att det är så lite EP I set trots att den filmen nyss gått upp på biograferna.
Legobloggen: http://legobloggen.com

shutter

mordatre

Skafte måste även köpa alla 3 planet-seten.  ;)
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Skafte

Citat från: shutter skrivet 27 April 2012 kl. 17:28
CitatBara 2 av 8 från OT.
3 väl...

Vilket mer än Skiff och Jabbas Palace?

Citat från: mordatre skrivet 27 April 2012 kl. 17:36
Skafte måste även köpa alla 3 planet-seten.  ;)

Bara om det är nya gubbar i, egentligen. Men, jo jag köper nog dem också.

Gray

Känns bra att det är lite lågsäsong för Star Wars nu när LOTR är på gång samt Monster Fighters. Behöver inga fler lockelser. :D

shutter

CitatVilket mer än Skiff och Jabbas Palace?
Rättning mittåt.
Tänkte på Gun Gun sub men är ju inte OT, men dock äkta SW (i förhållande till CW som jag gärna står över).
jag gillar dom tre seten!

Känns bra att det är lite lågsäsong för Star Wars nu när Super Heroes kommer!