Nu blev jag riktigt glad, 10219 är påväg

Startat av micke, 23 Januari 2011 kl. 16:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

Citat från: Selander skrivet 24 Januari 2011 kl. 12:20
SD40 lok - hur roligt är det ?
Jag gillar dem. men å andra sidan gillar jag alla lego tåg ;-)

svante_99

Absolut ett av dom snyggaste tågen lego har gjort.

Vad tror ni priset hamnar på? Rädd att det blir rätt dyrt.

Tobbe Arnesson

Skönt att man bara behöver komplettera med fem andra produkter för att få liv i tåget (det kanske alltid är så med tåg, vad vet jag).  :P
Blogg: Robotkampen

Ras 74

Jag har Santa Fe, BNSF och Emerald Night sedan innan.
Jag tycker om de tågen och har dem som display bara för att dom är justa att se på.
Bryr mig verkligen inte om om dom kan köra runt på någon räls med ett system som byts ut
var tredje år eller vad det nu är. Är egentligen bara intresserad av loket på Maersk tåget.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

SuperMario

Citat från: Ras 74 skrivet 03 Februari 2011 kl. 08:19Är egentligen bara intresserad av loket på Maersk tåget.
Får jag då köpa dina vagnar, containers mm (allt utom loket)? ;D

NielsG

Citat från: Ras 74 skrivet 03 Februari 2011 kl. 08:19
Är egentligen bara intresserad av loket på Maersk tåget.
Om du bare vil have loket, så tager jeg gerne dine vogne...
Så bliver toget jo noget længere....  :)

Carl T

88002! Kolla http://shop.lego.com/Product/?p=88002 så ser ni att de kommer att börja sälja tågmotorn från gods- och passagerartågen separat. Bra, för den tidigare versionen var rätt kass. :-)
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Ras 74

Naj jag är inte sugen på att sälja NÅGOT LEGO jag köper...
Om det inte innehåller gamla grå bitar *harklar, spottar och fräser*

Ledsen grabbar ;)

Men jag vill gärna veta när setet släpps så man kan köpa det.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Pekblom

Suck, det blir till att försöka smyga undan en ansenlig del av pengarna som Eva tror att jag skall renovera hus för utan att hon märker det.

NielsG

Kanske vi skal fordele en BL wantedlist på vognene, så snart den er indkøbt....?  ;-) Om nu Ras inte vil sælge sine....   <LOL>

Tobbe Arnesson

Citat från: Pekblom skrivet 03 Februari 2011 kl. 21:02
Suck, det blir till att försöka smyga undan en ansenlig del av pengarna som Eva tror att jag skall renovera hus för utan att hon märker det.

En bra början hade kanske varit att inte skriva det på ett forum där hon är medlem.  ;)

Ras 74

HAHAHA! Precis vad jag tänkte skriva med.
Men jag antar att du gjorde det med flit Pekblom, och att du inte helt plötsligt glömde av det.

Eva

mmm.. Så fort taket är tät och hålet i väggen är lagat och.. skoja bara..
Visst stoppa undan pengar, jag har ett bra konto, lego-konto, som du gärna får använda..  ;)

Har precis själv köpt "The Battle of Endor"

Vi får väl renovera med lego....

Tobbe Arnesson