Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

CMF Serie 21

Startat av Nybohov Creation Ltd., 01 December 2020 kl. 17:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Endast 12 olika ser det ut som.

Fiolbarnet gillar jag.

Biodlaren har fin mustasch, och rolig huvudbonad. En och annan rund nyckelpiga kan jag tänka mig.

Skäggsnubben har söt kompis.

I övrigt, blaha blaha.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Magnus den store

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 01 December 2020 kl. 17:39
Endast 12 olika ser det ut som.

Jo, det är sagt att lådorna serien ska slimmas. Har för mig att totala antalet påsar också minskas.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

insurrection

Ändå stort att man får en Kentaur, det är ju näääästan som en fig och en häst. Måste vara lättklämd med!

BrickMe

65578 i lbg är väl inte helt fel. Gillar: fiolen, flaskposten och eremitkräftan. Figurerna..... Inget som helst villhöver

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: insurrection skrivet 01 December 2020 kl. 17:46
Ändå stort att man får en Kentaur, det är ju näääästan som en fig och en häst. Måste vara lättklämd med!

Kombinera den med så blir det ett monster!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Tunnan

Citat från: insurrection skrivet 01 December 2020 kl. 17:46

Läste innan att de skulle byta ut påsen med en pappförpackning så lär inte gå att klämma alls väl? Eller är detta längre fram under 2021?

byStfn

Jag tror det är bekräftat att detta fortfarande är plastpåsar..

Teabox

Gillar att kentaurens torso är könsneutral.

o0ger

Citat från: BrickMe skrivet 01 December 2020 kl. 17:47
65578 i lbg är väl inte helt fel.

Det är nog det bästa med den här serien. Jag kommer köpa på mig ett gäng från B&P.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Record

Citat från: Teabox skrivet 02 December 2020 kl. 09:26

Hur vet du det utifrån denna bild  ;)  Min största fråga är finns, det kvinnliga kentaurer alls?
Friskt satsat, hälften vunnet..

AndersI

Biodlaren och fiolen är nog det enda jag skulle vara intresserad av.

Skafte

Citat från: Record skrivet 02 December 2020 kl. 14:16

Hur vet du det utifrån denna bild  ;)  Min största fråga är finns, det kvinnliga kentaurer alls?

De måste väl få föl på något sätt? Vad man sett i populärkulturen är det dock många som troligen skulle vilja kalla sig hentaurer.  :P

Jag gillar för övrigt serien. Bra att det är färre, hoppas det kommer medföra att inte lika många som tidigare känns som "utfyllnad". Fiol, eremitkräfta, flaskpost är mina favoritdelar förutom kentauren.

Record

Citat från: Skafte skrivet 02 December 2020 kl. 15:09
Citat från: Record skrivet 02 December 2020 kl. 14:16

De måste väl få föl på något sätt? Vad man sett i populärkulturen är det dock många som troligen skulle vilja kalla sig hentaurer.  :P

Jag gillar för övrigt serien. Bra att det är färre, hoppas det kommer medföra att inte lika många som tidigare känns som "utfyllnad". Fiol, eremitkräfta, flaskpost är mina favoritdelar förutom kentauren.

Precis, det är inte allt som blir bättre bara för att, men kanske det är ett bra sätt att ta livet av en art?

Läste svaret fel  :P, det har du rätt i, jag hade egentligen inte förväntat mig nått annat svar.

För att svara på det jag trodde jag svarde att jag svarade på. tror en könsneurtal kentaur skulle gå döden tillmötes på sikt :) typ efter en genartion. (humor i min skalle föraktat i andras)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Surf Green

Citat

De kallas väl Barbietaurer?  :D :D

canuckwannabe

Macuahuitl:en ser lite tråkig ut. Med tryck så hade jag samlat på mig ett gäng. Däremot så behöver jag ett gäng av skölden.