Månadens MOC Januari 2020 - Arbetstråd

Startat av Jesperrydhog, 05 Januari 2020 kl. 23:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Myko

Nya trådar som skapas under Egna byggen / MOCs är automatiskt nominerade till Månadens MOC.

För att manuellt nominera ett bidrag, välj "Citera" på inlägget och kopiera texten, klistra sedan in den i ett svar i den här tråden.

Det sparar mig också massor med tid om ni bifogar den bild ni vill ska synas på framsidan som en bilaga (attachment) till inlägget.

o0ger

Citat från: o0ger skrivet 18 Januari 2020 kl. 17:17
ARM-Ship (Assisted Robotic Maintenence Ship) är en vanligt förekommande syn i närheten av rymdstationer runt om i solsystemet.

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

andreaseldh

Citat från: andreaseldh skrivet 24 Januari 2020 kl. 20:26
Min "slumpmässigt valda" stad nära ekvatorn är klar. Om allt går enligt planerna kommer den att ingå i Earth shape video 06 som jag släpper fredagen 14 februari.

P1240779 by Andreas Eldh, on Flickr

swestar

Citat från: swestar skrivet 03 Januari 2020 kl. 21:36
Dagens bygge :)
Inspiration kommer från Christophe Bongay:Evil Robot

Metal Slug: MG Unit

Mina Egna Byggen
flickr

andreaseldh

Månadens MOC Februari 2020 - Arbetstråd

Jag vet inte om jag får delta både i Månadens MOC med mitt bidrag till eventtävlingen, men om jag får så vill jag ha denna bild som presentation:

Citat från: andreaseldh skrivet 04 Februari 2020 kl. 22:22

P2040791 by Andreas Eldh, on Flickr

Jesperrydhog

Jesperrydhog

Citat från: Jesperrydhog skrivet 16 Februari 2020 kl. 23:14
Nu har man försök med att bygga upp en egen Lastväxlarecontainer. Som en brandbil. ska liknar Lahoms gamla 255-8140. Som  nu finns i Knäreds brandkår som 255-8240.Now you have an attempt to build your own Load Exchanger Container. Like a fire truck. should be similar to Lahom's old 255-8140. Currently in Knäred's fire department, 255-8240. by Jesper Rydhög, on FlickrNow you have an attempt to build your own Load Exchanger Container. Like a fire truck. should be similar to Lahom's old 255-8140. Currently in Knäred's fire department, 255-8240. by Jesper Rydhög, on FlickrNow you have an attempt to build your own Load Exchanger Container. Like a fire truck. should be similar to Lahom's old 255-8140. Currently in Knäred's fire department, 255-8240. by Jesper Rydhög, on FlickrNow you have an attempt to build your own Load Exchanger Container. Like a fire truck. should be similar to Lahom's old 255-8140. Currently in Knäred's fire department, 255-8240. by Jesper Rydhög, on FlickrNu fick den vara ute och prova sin byte att lasta av och lasta på flaket. by Jesper Rydhög, on FlickrNu fick den vara ute och prova sin byte att lasta av och lasta på flaket. by Jesper Rydhög, on FlickrNu fick den vara ute och prova sin byte att lasta av och lasta på flaket. by Jesper Rydhög, on FlickrNu fick den vara ute och prova sin byte att lasta av och lasta på flaket. by Jesper Rydhög, on Flickr

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Anders67

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 29 Mars 2020 kl. 13:28
Är månadens MOC nerlagt?
Nej, vi håller på att komma på spår igen!

Jesperrydhog

Citat från: Anders67 skrivet 29 Mars 2020 kl. 14:28
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 29 Mars 2020 kl. 13:28
Är månadens MOC nerlagt?
Nej, vi håller på att komma på spår igen!
Hjo Terräng-Djurlivräddningsbil 253-7450 av Lego 4. by Jesper Rydhög, on Flickr. Då har vi lite om Hjo,s Djurlivräddningsfordon.
Citat från: Jesperrydhog skrivet 23 September 2018 kl. 03:08
Hej på er igen  Nu har jag försökt med att bygga upp Hjos Terräng/Djurlivräddnings-bil 253-7450 i från V-Götlands län.
Den är inte riktig helt färdig än. Mycket kvar att göra på den. Hjo Terräng-Djurlivräddningsbil 253-7450 av Lego 4. by Jesper Rydhög, on Flickr

Jesperrydhog

Citat från: Jesperrydhog skrivet 17 Juni 2017 kl. 15:57
Den svenska varianten av Lego City Sjöräddningssällskapet eller SSRS. I Sverige är då Sjöräddningsfordonen Gul och röd färger på dom. Det hära är mina variant av Lego.Svenska Sjöräddningssällskapet bilar. by Jesper Rydhög, on Flickr