Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Väckarklockor

Startat av Skafte, 26 November 2010 kl. 11:17

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Har någon sett dom här i Sverige?

Jag är annars på gång att beställa en Stormie från Storbritannien, men om den finns här kan man ju spara lite på frakten!

mechamike

Jag kan kolla på TRU här i Linköping på lunchen alt ev jobbet, dom hade mycket annat, ficklampor, burkar och Gud vet vad i Lego..

Ferdik

Som sagt, det skulle vara om TRU har dem eftersom de har mycket liknande som jag inte sett i någon annan butik och inte heller på S&H.

Är det officiellt Lego kanske det kommer in?

Själv var jag på väg att köpa minfig-ficklampa, men väntar till denna modell kommer in:

Skafte

Som ficklampa känns det lite otympligt, men snyggt!

Kanske klockorna kan finnas på SF-bokhandeln eller så också. De är inte tillverkade av LEGO, men har loggan på lådan.

mechamike

Hittade ingen av dom på min snabbrush genom TRU på lunchen , däremot noterade jag att dom sålde en Wiimote i Lego..och att dom hade en annan klockradio i form av en legobit.

Ska ev förbi igen efter jobbet (fick order om  att köpa pulka) ska försöka kolla igen då.

Kwagge

Citat från: mechamike skrivet 26 November 2010 kl. 15:47

Ska ev förbi igen efter jobbet (fick order om  att köpa pulka) ska försöka kolla igen då.

Bygg en av Lego... Då har du nytta av bitarna efter vintern också plus att du slipper förvara den under hela sommaren.. ;)
Frågor om Lego World Stockholm kan man skicka till mig på admin@lwfanzone.se

micke

Citat från: Skafte skrivet 26 November 2010 kl. 12:04
Som ficklampa känns det lite otympligt, men snyggt!

Kanske klockorna kan finnas på SF-bokhandeln eller så också. De är inte tillverkade av LEGO, men har loggan på lådan.

Hittar du dem så är jag intresserad av var
Tack  förhand
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Carl T

Coola. Jag har fått en klockradio av den fyrkantigare sorten av mina ex-kolleger men de har visst haft problem att få tag på den. SW-typerna är snyggare men klockan sex på morgonen blir jag nog hellre väckt av något som står stadigt när jag viftar med armen mot det.  :D
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Nextuz

Citat från: mechamike skrivet 26 November 2010 kl. 15:47
Hittade ingen av dom på min snabbrush genom TRU på lunchen , däremot noterade jag att dom sålde en Wiimote i Lego..och att dom hade en annan klockradio i form av en legobit.

Öj en sådan Wiimote lär jag ha =)
Är väl en licensierad Nintendoprodukt om jag inte minns helt fel =)

Ras 74

Såg dem på EB för en stund sedan. Tycker inte alls de är lika coola som de första två.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skafte

Nej vem vill ha dom där ögonen stirrande på sig när man sover?  :o

Har beställt en Stormie från firebox.com. £7,50 i frakt :(

Ferdik

Citat från: Ras 74 skrivet 29 November 2010 kl. 12:59
Såg dem på EB för en stund sedan. Tycker inte alls de är lika coola som de första två.

Håller med er. Stormie och Darth känns mycket mer klassiska, något man ej tröttnar på.

Nextuz

Negativ ja.. meen jag kan inte påstå på nått vid att n´ån av dem är snygga... ser korrupt ut med en klocka mitt på magen :/

Tobbe Arnesson

Citat från: Nextuz skrivet 29 November 2010 kl. 19:04ser korrupt ut med en klocka mitt på magen :/
Blogg: Robotkampen