Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Minifig Series 4

Startat av mechamike, 18 November 2010 kl. 16:33

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

:o  :o  :o

Ett dyrt år, indeed. Dessa överträffar till och med serie 2! Alla figurer, ja alla, håller måttet.
Konstnären med paletten, varulven, Frankensteins monster, geisha, hockeyspelaren med gallret, kärn-avfalls-hanteraren... Jag vill ha dem allihopa! NU!

Måns.S

Citat från: Skrytsson skrivet 05 December 2010 kl. 19:51
Konstnären med paletten, varulven, Frankensteins monster, geisha, hockeyspelaren med gallret, kärn-avfalls-hanteraren... Jag vill ha dem allihopa! NU!
Jag med! :)

Skrytsson

Är detta officiella bilder?! Det känns så? I sådana fall borde de väl inte komma att förändras något fram till att de kommer till försäljning?

de Gothia

woow! vilka gubbar! superkul att de satsar så mycket på detaljer! som målarens nedstänkta byxor eller skatarens uppknäppta tröja!

dock är ju gnomen i hörnet min favorit!!! :)

edit: är inte detta den andra skataren i serien?!!

Tobbe Arnesson

Utifall den tas bort från den Holländska sidan...
Blogg: Robotkampen

Fredrik

en till bild
(borttagen)
;D

Mirandir

Woooohooooooo!!  ;D Den här serien ser riktigt bra ut. Inte mycket där man *inte* vill ha. Är väl bara skejtaren och vikingen, möjligtvis även geishan, som jag antagligen kommer att skaffa bara en av. Men de övriga...?

Aj min plånbok!  ;D
Legobloggen: http://legobloggen.com

dalle

Ajajaj! En till serie som jag blir tvungen att anskaffa.

Edit: Svagt att en fotboll inte ingår till fotbollsspelaren, puck till hockeyspelaren. Är inte han lik Messi?

Etzel

Vikingen var något av en besvikelse tyvärr, men geishan och konstnären är ju helt fantastiska! Alla lär ju inköpas förstås, kanske flera av t.ex. sjömannen och musketören.  ;D

Ferdik

Jag gillar alla i serie 4!  :)

Fotbollspelaren är sponsrad av Octan  ;)

Skafte

Citat från: dalle skrivet 05 December 2010 kl. 21:50

Svagt att en fotboll inte ingår till fotbollsspelaren, puck till hockeyspelaren. Är inte han lik Messi?

Jag tänkte också på Messi när jag såg honom, främst pga att det är en argentinsk tröja...

Ja, de här kommer ju vara än mer intressant att skaffa alla av, efter serie 3. Hoppas det är minst tre av varje i lådorna...

mechamike

En svart Fes kan bli användbart! fast den kanske är  trans black?
Den galne vetenskapsmannen var en besvikelse fast en E-kolv har jag väntat på.

Tuppkammen vill man ju ha till sina postapocalyptiska MOcs..
Gordon Freeman är ju ett måste, men vad har han i handen?
Skatarens mössa är trevlig och en trädgårstome e inte fel
Sjömannen, så man kan få till hela Village People..
Suck.. det blir dyrt..

Teabox

Båda direktlänkade bilderna har slutat fungera för mig. Ifall det är så att de är borta för alltid så lägger jag upp bild två här (hittade den på Brickset) :)

Ras 74

Jag tycker att Serie 4 är den som är klart bäst hitintills!
Det kommer bli dyyyrt i år!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Olsson

Ser intressant ut. Vet någon något om när de kommer. Serie tre kommer väl efter nyår!?