PaB sortiment - LEGO Stores Stockholm / MoS & Skhlm

Startat av andli, 16 November 2015 kl. 12:51

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Citat från: CopMike skrivet 11 December 2021 kl. 09:37
Citat från: swestar skrivet 10 December 2021 kl. 18:28
Är intresserad av 2 stora muggar 1x2 transblue tiles om någon har vägarna förbi. Tack på förhand.
Fixat!
Stort Tack! PM kommer.  :)
Mina Egna Byggen
flickr

GustavF

Någon som vill vara en ängel och köpa lite bitar på Skhlm åt mig? Swishar givetvis innan och provision lovas på besväret  :)

CopMike

Citat från: GustavF skrivet 25 December 2021 kl. 14:35
Någon som vill vara en ängel och köpa lite bitar på Skhlm åt mig? Swishar givetvis innan och provision lovas på besväret  :)
Vad vill du ha?

GustavF

Citat från: CopMike skrivet 26 December 2021 kl. 20:03
Citat från: GustavF skrivet 25 December 2021 kl. 14:35
Vad vill du ha?

Du har PM :)

Unity78

OMG, så lycklig att jag hittade tråen. Det här är vad jag har drömt om.  Vill gärna få hjälp att få några burkar hen nästa gång det passar. Betalar självklart för besväret.

BlueBuilder

Jag såg lite kul bitar på FB som gällde MOS. Någon snäll själ som ska dit och vill köpa ut?

Gideon

Citat från: BlueBuilder skrivet 04 Januari 2022 kl. 18:13
Jag såg lite kul bitar på FB som gällde MOS. Någon snäll själ som ska dit och vill köpa ut?
Såg också lite bitar jag villhöver, så om någon har tid att hjälpa mig med ett par burkar vore jag också tacksam  8)

robinnilsson403

Hade jag vetat det, och inte haft så bråttom...
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

BlueBuilder

yokozuna

Vart kan man hålla sig uppdaterad om vilka bitar att välja på för tillfället? :)

Tornet

Citat från: yokozuna skrivet 05 Januari 2022 kl. 19:43
Vart kan man hålla sig uppdaterad om vilka bitar att välja på för tillfället? :)

Det finns en facebook-grupp för det ändamålet: https://www.facebook.com/groups/pickandbuildwalls
Den uppdateras rätt så frekvent.

yokozuna

Citat från: Tornet skrivet 05 Januari 2022 kl. 20:38

Det finns en facebook-grupp för det ändamålet: https://www.facebook.com/groups/pickandbuildwalls

Tack för svaret! Jag är tyvärr inte medlem på Facebook. Får kanske överväga att skaffa ett inlogg ändå...
Vill bygga en stor MOC och det känns som att fylla en stor mugg är det absolut billigaste sättet att komma över många bitar.

matgri

Citat från: yokozuna skrivet 14 Januari 2022 kl. 00:32
Citat från: Tornet skrivet 05 Januari 2022 kl. 20:38

Tack för svaret! Jag är tyvärr inte medlem på Facebook. Får kanske överväga att skaffa ett inlogg ändå...
Vill bygga en stor MOC och det känns som att fylla en stor mugg är det absolut billigaste sättet att komma över många bitar.

Större bitar är ofta billigare på bricklink.com.
Medan små blir billigt i muggarna. Utbudet varierar ju dock och är inte så stort på väggen.
Det finns en tråd med hur många bitar man får ner i en mugg beroende på typ.

\Mats

swemixon

Är det någon som har vägarna förbi någon av Legobutikerna i närtid? Jag skulle vilja komma över lite minifigurer (framförallt den blå trollkarlen) samt några av tillbehören (höna, fiol, uggla?). Har inte stenkoll på vad som finns i torsos eller så men gärna något med "medeltidslook".

ArfMan

Jag var i Skhlm i måndags.

Här är lite dåliga 🙃 bilder över dem 7 olika minifigs