7958 Star Wars Advent Calendar

Startat av mechamike, 27 April 2011 kl. 20:51

Föregående ämne - Nästa ämne

tellblom

Köpte 2 City och 2 startwars på Gekås (Ullared) och fick betala 179kr/st för alla fyra i torsdags

/Martin

TheKMF

Jättekul i lund hade tokmånga kvar Söndag em för 299.

Etzel

Åhlens i Uppsala har också kvar. 199:-

Skafte

Citat från: Etzel skrivet 14 November 2011 kl. 19:46

När jag kollade där så var det andra kalendrar som kostade 199, till exempel en annan Star Wars-kalender som inte var LEGO. 7958 var till vanligt pris 349... Men de kanske har sänkt? Vore ovanligt för Åhléns.

Etzel

Citat från: Skafte skrivet 15 November 2011 kl. 16:11
Citat från: Etzel skrivet 14 November 2011 kl. 19:46

När jag kollade där så var det andra kalendrar som kostade 199, till exempel en annan Star Wars-kalender som inte var LEGO. 7958 var till vanligt pris 349... Men de kanske har sänkt? Vore ovanligt för Åhléns.
Jaha, jag såg bara skylten som sa Adventskalendrar (flera sorter) 199:- och så låg LEGO kalendrarna där. Lurigt av dem.

lindyhep

Åhlens i Skärholmen hade också. Utan nåt pris utsatt ;)

CityGross Kungens Kurva verkade inte ha. Däremot så verkade de ha haft till priset 199. Om det stämmer och någon CG i södra Sverige har dem kvar borde de säljas för 159 för tillfället då de har 20% rabatt på allt Lego (utom sällskapsspel och förvaring :( )

shutter

Kommer jag förbi Citygross ska jag minsann kolla. Senaste rean där verkade det som de ändrat ordinariepriserna innan de utlovade 20%-en. Fult i så fall...

Arrebarre

Jag har precis öppnat lucka tre.. och har verkligen ingen aning om vad det ska vara för något??  ??? Det är den brun-svarta grejen som ser ut lite som en droideka men problemet är att de bara har tre ben och den här har fyra!

robban

Citat från: Arrebarre skrivet 03 December 2011 kl. 10:06
Jag har precis öppnat lucka tre.. och har verkligen ingen aning om vad det ska vara för något??  ??? Det är den brun-svarta grejen som ser ut lite som en droideka men problemet är att de bara har tre ben och den här har fyra!

Darth Sidious' Mechano Hologram Chair http://www.flickr.com/photos/slayerdread-photos/6442301109/in/pool-44124304756@N01/
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

shutter

Hört från min 5 år gamla systerson när han fick en minigur i SW-kalendern;
"NEJ, inte en gubbe, jag vill ju bara ha bitar jag kan bygga med!"...