Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

2020 rykten

Startat av dalle, 19 November 2019 kl. 08:33

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Hur många sköldpaddor ska man köpa är frågan!

Frågor om Lego World Stockholm kan man skicka till mig på admin@lwfanzone.se

mechamike

Citat från: Kwagge skrivet 22 Februari 2020 kl. 20:24
Hur många sköldpaddor ska man köpa är frågan!

Beror ju på om man ska bygga en söderhavsö eller sköldpaddesoppefabrik... men jag förstår vad du menar, mycket snyggare än Friensvarianten som mest dög till träd

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Odidoma

Äntligen en serie med genomgående "ha-begär".

andreaseldh

Citat från: Odidoma skrivet 23 Februari 2020 kl. 11:09
Äntligen en serie med genomgående "ha-begär".

Nja för egen del blir det nog till att klämma. Gröna klossen, synthen och de båda kepsarna med hår räcker gott för mig.

Clarmo

Citat från: o0ger skrivet 23 Februari 2020 kl. 10:47
Citat från: shiftaltcmd skrivet 23 Februari 2020 kl. 00:10
Nästa serie minifigurer
https://www.thebrickfan.com/lego-collectible-minifigures-series-20-71027-revealed-at-new-york-toy-fair-2020/
Jag hoppas att handtagen på nunchucken inte är en dual mold utan att vi äntligen får 2L bars!

Jag måste nog göra dig besviken, enligt btb så är det en dual mold. De pratade om det i en video igår.

ColA

ser väldigt fin ut.

Magnus den store

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

andreaseldh

Citat från: ColA skrivet 23 Februari 2020 kl. 15:20
ser väldigt fin ut.

Men rostfläckarna ser ut att vara dekaler.

dalle

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Ozp

janho

Snygg rocka!

Och jag tror att mina barn ska fastna för helikoptrarna i "Air Race". Jag själv skulle vilja prova dem! :-)

janhansson

Citat från: janho skrivet 22 April 2020 kl. 10:52
Snygg rocka!

Och jag tror att mina barn ska fastna för helikoptrarna i "Air Race". Jag själv skulle vilja prova dem! :-)

Det ser väl ut att vara samma teknik som i ? De helikoptrarna flyger inte jättebra tyvärr.