Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 November 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperallen

Jesperallen

Kör på!

förlåt Shutter jag vågade inte, det är sån koll på svågerpolitik här i Göteborgsområdet nu...

shutter

Ja svågerpolitik är ju ett skit.

om jag har rätt är det en klockren vigg i all sin enkelhet. Johan Falk, Noll tolerans.

Jesperallen

shutter

Gott.

Nu ligger vi i fas med varandras inlägg också...

Originaltrilogin med Johan Falk gillar jag starkt. har precis komletterat min DVDsamling med Tredje vågen ;)

Men, var det inte medhjälparen som hade handskar på sig, för att inte lämna fingeravtryck på pjäsen?

shutter

CitatUppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör.
pga av ovanstående felmeddelande i originaltråden kör jag i en ny tråd så tävlingen kan fortgå. Någon snäll administratör kan säkert fixa och trixa så det blir bra :-*

Regler och tidigare bidrag finns här http://www.swebrick.se/index.php?topic=1237.0

shutter

Här kommer nästa  ;D.

Och var nu vänliga och tänk lite mer 15-årsgräns på den här viggen, typ, vi är nakna och hon har ett spetsigt föremål i handen...

shiftaltcmd

Stigge72

Myko

Måste ju vara herr Douglas och fröken Stone från Basic Instinct!

shutter

shiftaltcmd har helt rätt. Visst är det Basic Instinct.

Jag blev inspirerad till temat av jesperallen. Inte byggd för att vara svår men kul ;)

CitatMåste ju vara herr Douglas och fröken Stone från Basic Instinct!
Inte riktigt Douglas utan tidigare i handlingen där faktiskt mordet begås på Johny Boss jag tänkte på.

Myko

Förhoppningsvis blev det inte pinsamt uppenbart att jag inte sett Basic Instinct...

shiftaltcmd

Och så var det dags för en ny.

Myko

shiftaltcmd

Javisst är det Mio och Kato

2 minuter, nära rekordet, trodde nog att det skulle ta längre tid än så.